Friday 6 March 2020

BAHAN BAHAYA DALAM UBAT KUAT LELAKI

Ramai lelaki berdepan masalah tenaga batin. Untuk mengatasi masalah tersebut, lalu dilakukan jalan pintas dengan mengambil atau mengamalkan makan ubat kuat atau ubat tenaga batin.

Perlu diingatkan, pengambilan ubat kuat untuk mengatasi masalah lemah syahwat dianggap tindakan sangat berbahaya sekiranya tidak mendapatkan nasihat pakar dalam bidang berkenaan.

Pesakit perlu merujuk pakar terlebih dahulu dan bukannya membeli ubat kuat di merata tempat yang kesannya boleh mengakibatkan maut.

Lelaki mengalami masalah mati pucuk tidak perlu berasa malu, sebaliknya perlu sedar ia adalah penyakit yang perlu dirawat. Jumpa dengan pakar sakit tuan untuk mendapat khidmat nasihat dan rawatan.

Tindakan secara tidak berperaturan seperti pengambilan ubat atau pemakanan yang tidak tepat boleh mengundang bahaya.

Apabila kita mencari ubat kuat itu membawa maksud kita buka ruang untuk diperdayakan. Ada pelbagai jenis ubat kuat dalam bentuk kapsul, minyak, pil, jus dan kopi. Kesemuanya mengandungi bahan kimia larangan.

Ia bukan sebarang kopi sebaliknya dicampurkan bahan kimia yang tidak ditulis kandungannya. Banyak sangat ubat kuat di pasaran sekarang macam cendawan tumbuh selepas hujan. Menjual ubbat kuat secara terbuka sekarang sudah macam perkara normal.

Masyarakat perlu ingat bahawa risikonya amat tinggi. Ibarat bermain dengan api kerana sekiranya tersalah makan boleh membawa maut.

Ada juga yang tidak mengalami penyakit lemah tenaga batin tetapi diri sendiri merasakan tak cukup power.

Mulalah gunakan ubat kuat untuk besar dan panjangkan zakar atau pun tahan lama ketika bersetubuh. Kadangkala ada juga mencari ubat kuat kerana sifat ingin cuba disebabkan mengetahui ada kawan-kawan menggunakannya. Boleh kata sebab suka-suka atau sekadar ingin mencuba.

Perkara paling utama untuk mengubah persepsi mengenai ubat kuat ialah kesedaran tentang bahaya dan rawatan cara yang betul. Untuk mengubati penyakit perlu berjumpa dengan pakar perubatan.

Sekarang terdapat kaedah selamat untuk mengubati atau meningkatkan kembali tenaga batin. Kita kena guna teknologi dan kemudahan moden yang ada bukannya mengambil ubat yang tidak pasti soal keselamatannya. 

No comments:

Post a Comment